SELAMAT DATANG ..DAN ..TERIMA KASIH



Sabtu, 23 April 2011

Kemana.............kerana aku bukan ada sesiapa

ada rasa sedih
ada rasa terbuang
ada rasa tak diperlukan
ada rasa tak berguna untuk sesiapa
ada rasa terbiar
ada rasa dipinggirkan
ada rasa lebih baik sendiri
ada rasa lebih baik tanpa sesiapa
ada rasa nak pergi jauh
semua rasa keciwa....
nak kemana sebenarnya...
kemana hala tuju
kemana ...kemana..kemana...
buat rasa diri malas aja.......
kalau difikirkan ada keluarga itu bahagia
ya ...mungkin
kalau rasa kita kaya..itu bahagia
ya ..mungkin ya mungkin tidak
kalau rasa kita tidak diperlukan itu mengeciwakan
Ya..mungkin ya ...mungkin tidak
kemana sebenarnya bahagia tu
dihati....yang dekat dengan DIA...
pencipta alam...
semoga DIA sentiasa dekat denganku
semoga DIA sentiasa bersamaku
semoga DIA sentiasa memahamiku
semoga DIA melindungiku...
Kerana aku sedar cuma DIA sahaja yang ada untuk aku
Aku mohon pada diri dan hati ini janganlah aku jauh dariNYA
kerana...aku bukan ada sesiapa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan